långhelg.

Då kom den efterlängtade långhelgen. Haft en otroligt slapp vecka som jag redan tjatat om i varenda inlägg typ men det har varit så sjukt gött. Idag fick vi sluta halv två.. Inga planer för ikvällen, samma gällande imorgon och valborg. Känns sådär när man inte har alls något i planerna men hoppas på att det löser sig iaf. Idag när jag kom hem så väntade ett brev och ett paket till mig i brevlådan. Brevet var angående mitt sommarvikariat vilket är dagkollo och jag ser jättemycket fram emot det och paketet var en klänning från nelly. Har testat klänningen ett antal gånger nu på eftermiddagen och har verkligen beslutsångest om jag ska ha kvar den eller skicka tillbaka den. Klänningen är nämligen tänkt att jag ska ha på mig på min lillebrors konfa och så skolavslutningen som är veckan därpå. Nu ska ja kila ner och fixa något att äta. Ha de gött!

här är en småtaskig bild på klänningen i alla fall.


//JDodik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0