sommarlov

Ja, då har man gått på lov men ändå inte. Jag har skaffat mej ett sommarjobb som dagkolloledare. Vilket verkar vara toppen. Denna veckan har vi bara haft planeringsdagar och det riktiga jobbet börjar imorgon. Ser faktiskt fram emot det. Jobba med massa barn och bara ha kul plus att mina arbetskollegor är sjukt bra! Trivs som fisken i vattnet och detta kan bara inte bli fel. Bussen går halv nio till jobbet och fyra hem så rätt så långa arbetsdagar men ändå roliga. Bara två veckor kvar sen åker jag ner till mitt kära hemland. Lika mycket som jag ser fram emot en månads semester så ser jag inte lika ljust på det från en annan synvinkel. Vara ifrån alla vänner och speciellt de närmsta. I en hel jävla månad men aa måste ju överleva... inte nog med det så åker min kära vän Emelie till USA SAMMA dag som jag kommer hem. Kan ju inte bli värre men aa får tänka på annat. Har så sjukt galet roliga planer med den bruden som jag bara inte kan vänta på. Fyfan vad vi ska ha de bäst sen efter alla dessa nio vekor ifrån varandra! Längtar sönder! Helgen som precis varit var oxå midsommar. Den spenderades med underbara vänner. Midsommaraftonen var faktiskt klart godkänd och hela helgen har varit helt okej förutom vädret men det är väl inget ovanligt i detta land. Här fryser man och har spöregn 24/7 medans man får höra att mormor och alla ens kompisar nere i Kroatien har 33+ och dör typ så aa på sätt och vis ska det bli gött med lite sol iaf. Ahh inläggen blir bara färre och färre vilket beror på att jag nästan aldrig sitter vid datorn och har inte lyckats blogga ifrån mobilen. Fullt upp och får för mej massa annat men ska försöka uppdatera så fort jag får tid och kan. Nu blir det bara chill och kolla sista kvartsfinalen av fotbolls EM:et. Kvällens match är mellan Italien och England. Spännande match och sen blir det sängen för min del. Tomorrow=work!

Peace

//JDodik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0