amazing day.

Vill till en början tacka gud för detta underbara väder. Våren är om inget annat här i alla fall. Har haft en toppendag idag. Till att börja med så tillbringades valborg vid Örlen med ett par härliga vänner. Vi tände en egen majbrasa och så hade Albin med gitarren. Det var riktigt mysig och en väldigt trevlig valborgsmässoafton. Imorses vaknade jag upp med min underbara vän Emelie vid min sida. Hon kilade hem tätt inpå vår uppstidning men sen vare full fart på mig i alla fall. Drog på mej löparskorna och det blev en powerwalk och en löprunda i det fantastiskt underbara vädret. Resten utav dagen har jag spenderat i solen. Läst på skolgrejer, slappat och träffat lite släkt. Nu blir det ännu mer plugg och imorgon är det dags för skola igen. Supertaggad? njaa. Här nedan bjuder jag på en otroligt snygg bild på brännan efter plugget i solen. Well done Jelena, sitta med halva kroppen i skuggan.



//JDodik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0