torsdag.

Dagar, veckor och månader bara passerar förbi. Snart är det lov och ett år på Fågelvik har flugit iväg. Idag fortsatte vädret att leverera och började morgonen men nationellt prov i engelska. Denna gången var det uppsats, 80min på oss och det gick lagom bra. Helt okej faktiskt, kunde gått bättre fast ska inte klaga. Efter skolan blev det övningsköra en liten bit bort till mitt älskade gudbarn och hennes familj. Har inte blivit så mycket gjort nu på eftermiddagen och känner att jag har en massa att göra men det får nog bli av i helgen. Tre inläningar och så prov som ska göras. Happygirl, klickade precis hem en och är så glad. Nu ska jag försöka räkna några tal innan jag drar mej bort till banorna och tränar ett pass. Ha de gött guys!

jag och min ängel.


//JDodik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0